BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 19, 2009

so what!!!....


aku memang suke PINK!!!....lantak laaa.....nak kate aku tak sedar diri sebab dah tua ke dah zohor ker..(cisss dah nak masuk asar dah pun...memang la ko x sedor diri minah oii..)...tapi PINK nie adalah warne feveret aku okeyyy.....even berus jamban aku pon kaler PINK mentelah ke mende2 yang aku boleh ejas ke kaler PINK....

so what!!!suke aku la kan....ko pun ader kaler feveret ko...ader aku komplen.....dah ko nak kene jd roomate aku,ko terime jer lah kan.....kalo ko dah xnak pandang sgt mende2 kaler pink yang ader dlm umah aku nie, sila tutup mate anda!..xpun ko tukar jer name kaler PINK nie ke kaler feveret ko....abis citer!!

ko nie suke tau mulut tu....xboley la kalo tgk tu bg pujian ke xpun komen yg bernas laa kannnn....mulut ko nie mesti nk komplen...xkomplen pun ko kutuk2 yang xde kene mengena kan....xpun ko warning2 aku.....isshhh xreti laa aku....mgkin la pada ko nie memang cara ko nk bagi statement.....walaupun statement ko tu menjurus ke nyakit kan ati aku tau x!!aku bukan nye xleh terima pun kalo ko nak kutuk ker nak komen ker tapi biarlah dengan cara yang berhemah k.....ayat tu susun bagi elok sikit....xdelah aku nie sakit ati ker sawan jantung ker dengan ko kannnn....nie x...cakap main sedap nak sebut jer.....

haaa...kan dah demam!!pandai pulak nak suruh aku picit situ sini.....aku nie time camnie maner reti nk tengok jer....aku sememang nye dilahir kan dengan sifat prihatin pada owg sakit k....(kecuali yang jenis berjangkit k...dah la berjangkit pastu leh bawak maut lak tu...memang aku wat derkk jer laaa ko..) so aku pun layan laa jgk kerenah ko....walaupun dlm ati nie bercakap jgk niee...kalau aku yg sakit balik2 ko suruh aku tido,tido,tido...ko melantak ngangkang depan tv tengok bola kannn......

nie pehal lak anak aku nie pe beday to yuuu tgh2 mlm buta nie.....ko nak ngigau pun boleh x diam2 sikit..kan dah ilang dah pe mak ko nk taip nie tadi....

????

ahhh tdo laaa....hahhh demam lagi ke ko jantan....hambik nie minum air PINK nie...huahuahuaaaa....

0 comments: